Gyakorlatilag egyik napról a másikra kellett céges és egyéni szinten is megbirkózni a nehézségekkel. Önmagában is probléma, hogy az ember kialakítsa otthonában a nyugodt munkához szükséges körülményeket (arról nem beszélve, ha esetleg iskolás korú gyermek is van a családban), még nagyobb kihívás elérhetővé tenni valamennyi szükséges rendszert és iratot az otthonunkból. Sokan most szembesültek a táv meeting, az aláíratás nehézségeivel. Többen futárokat, taxisokat bíztak meg dokumentumok küldözgetésével, és tartós megoldásokat keresnek.
A első sokk után sok cég felismerte azt is, hogy ha sikerül néhány fennakadást kezelni, megtartja valamilyen formában a home office lehetőségét, hiszen számos előnye van.
Ekkor döntöttünk úgy, hogy széles körben tesszük elérhetővé a rendszerünket. Olyan havidíjas megoldást találtunk ki, mely bárki számára lehetőséget nyújt, hogy a home office rendszert támogassa. A szolgáltatásokat komplex megoldás helyett modulokra bontottuk, így minden ügyfelünk tetszés szerint választhatja ki, melyik elemét veszi igénybe.
Folyamatosan pozitív visszajelzéseket kapunk, és magunk is hiszünk benne, hogy komoly segítséget nyújthatunk egy szebb, papírmentes jövő kiépítésében.